در تبریز؛

دیدار رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با مدیرعامل بنیاد عاشوراء

سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، با آیت الله محمدحسن اختری دیدار و گفتگو کردند.

حسینی نیوز/ سرویس اخبار بنیاد بین المللی عاشوراء:

دکتر «میکائیل جمال پور» سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به همراه حجت الاسلام والمسلمین «محمد خلیلی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با آیت الله «محمدحسن اختری» رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشوراء دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که روز سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ در محل ستاد دانشگاه پیام نور استان واقع در شهر تبریز برگزار شد، همکاری های علمی و فرهنگی مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

آقایان «حسن خاکرند» معاون بین الملل و «محمد جمال» مدیر حوزه ریاست بنیاد عاشوراء و نیز تعدادی از معاونان و مدیران دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار حضور داشتند.

شایان ذکر است که آقای اختری در سفر به آذربایجان شرقی، در “نشست هم اندیشی طوفان الاقصی در دانشگاه پیام نور”، “سومین همایش علمی و تبیینی امامت و ولایت از منظر حضرت زهراء(س) و گرامیداشت شهید القدس حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تبریز”، “چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مرند” و “نشست روحانیون و طلاب مرند” سخنرانی کرد.

………………………
پایان پیام/ 101

لینک کوتاه