اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 11

برگزاری نشست نداء الاقصی در جوار ضریح امام رضا(ع)

همزمان با هجوم ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم بیگناه غزه "نشست نداء الاقصی" در چارچوب برنامه های «سومین گردهمایی بین المللی فعالان فرهنگی، پژوهشی، رسانه‌ای و فضای مجازی اربعین» برگزار گردید.

حسینی نیوز/ سرویس اخبار همایش‌ها و رویدادها:

«سومین گردهمایی بین المللی فعالان فرهنگی، پژوهشی، رسانه‌ای و فضای مجازی اربعین» صبح امروز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در جوار ضریح نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) آغاز شد.

پس از برنامه های صبح این همایش، کمیسیون های چهارده گانه گردهمایی برگزار شد و بعد از نماز مغرب و عشاء “نشست نداء الاقصی” برگزار گردید.

شایان ذکر است هدف از برگزاری «سومین گردهمایی بین المللی فعالان فرهنگی، پژوهشی، رسانه‌ای و فضای مجازی اربعین» بررسی چالش‌ها و راهکارهای جهانی شدن مراسم اربعین حسینی است.

و با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی موکب های اربعینیِ کشورهای ایران، عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان، تاجیکستان، هندوستان، جمهوری آذربایجان، سوریه و چند کشور از قاره آفریقا در این همایش شرکت کرده اند و امروز پنجشنبه و فردا جمعه ۲۵ و ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در نشست های عمومی و نیز کمیسیون های تخصصی، مسائل گذشته را ارزیابی نموده و برای اربعین ۱۴۰۳ به هم اندیشی می پردازند.

«قرآن کریم»، «تبلیغ و نماز»، «موکب‌های فرهنگی»، «رسانه و فضای مجازی»، «آموزش»، «اتباع و زائران ترانزیت»، «بانوان»، «مطالعات و همایش‌های علمی»، «محصولات فرهنگی – تبلیغی و طرح تکریم»، «ایثار و مقاومت»، «اهل سنت»، «مراسم و محافل»، «کودک و نوجوان» و «ارتباطات بین‌الملل» موضوعات کمیسیون های چهارده گانه این همایش را تشکیل می دهند.

برای دیدن فهرست برنامه های این گردهمایی ایـنـجـا را کلیک کنید.

پایگاه حسینی نیوز (مرجع اخبار حسینی، رویدادهای عاشورایی و فعالیت های اماکن مقدسه) اخبار این همایش‌ را پوشش می دهد.

………………………
پایان پیام/ ۱۰۱

لینک کوتاه