6 مرداد 1403

ضرورت کمک رسانی مردم شریف ایران به مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه

در این شرایط حساس که دشمنان از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کنند کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، از مردم شریف ایران جهت کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین دعوت بعمل آورد تا هرکس و هر خانواده به پشتیبانی مردم فلسطین هرگونه و هرچه می تواند بشتابد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای از مردم شریف و غیور ایران خواست در این شرایط بحرانی به کمک مردم مظلوم غزه بشتابند.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
قال الله العظیم « و ما نقموا منهم الا ان یؤمنوا بالله العزیز الرحیم»
دشمنان و ظالمان و ستمگران هیچ جرم و گناهی بر مؤمنین نگرفتند جز آنکه به خداوند عزیز و رحیم ایمان آوردند (آیه ۶ سوره بروج)

حمله موشکی وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته شدن هزار زن و کودک بیگناه، بار دیگر خوی وحشیگری و غیر انسانی این رژیم منحوس را به جهانیان نشان داد.

البته عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی به‌وضوح نشان داد که امروز رژیم کودک‌کش و جنایت‌پیشه صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری در حضیض ضعف و ذلت قرار دارد و مجاهدان جبهه مقاومت ابتکار عمل را به‌دست گرفته‌ و حقارت و درماندگی رژیم فاسد و نامشروع صهیونیستی را به رخ او و پشتیبانان جنایتکارش کشیدند.

این عملیات باید درآمدی بر حملات همه‌جانبه از سوی تمام مسلمانان و آزادگان جهان در محور مقاومت باشد تا جهانیان شاهد کوفتن آخرین میخ‌ها بر تابوت رژیم جنایتکار صهیونیستی باشند. دیر نیست که شاهد محو کامل این جرثومه فساد از دامن بشریت و جامعه جهانی باشیم و در این راه مقدس، ملت سرافراز ایران پیشاپیش همه، به‌مانند همیشه یار و پشتیبان ملت مظلوم اما شجاع و صبور فلسطین خواهد بود.

با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی که خاطر نشان کردند: “امروز یکی از مظاهر قدرت اسلام همین مسائلی است که در فلسطین در حال روی دادن است. قضایای روزهای اخیر فلسطین به‌ویژه بمباران‌ها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند اما بخش دیگری از این قضایا نشان دهنده قدرت باور نکردنی اسلام در فلسطین است و با لطف و عنایت خداوند متعال این حرکتی که در فلسطین آغاز شده است، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها خواهد شد. همه در دنیای اسلام وظیفه دارند به مردم فلسطین کمک کنند.”

چنانکه رئیس جمهور محترم نیز در سخنانی تصریح کردند: “هیچ راهکاری بدون توجه به حقوق مردم فلسطین نمی‌تواند این مشکل را حل و فصل کند، تردیدی نیست که جنایات اخیر صهیونیست‌ها با چراغ سبز حامیان این رژیم انجام می‌شود، اما این اقدامات نه تنها آنها را به اهداف‌شان نمی‌رساند، بلکه باعث گسترش و تشدید ناامنی در منطقه و جهان خواهد شد. کشورهای اسلامی وظیفه دارند که برای توقف هر چه سریع‌تر جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان همکاری و همگرایی داشته باشند. ایران و عربستان می‌توانند به تامین حقوق قانونی فلسطینیان و توقف تجاوز و جنایات رژیم صهیونیستی کمک کنند.”

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین –نهاد ریاست جمهوری ضمن محکومیت مجدد جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه و همچنین سپاس و تقدیر از همه گروههای مقاومت از جمله جهاد اسلامی و حماس که با مبارزه بی نظیر خود، دیوار بلند امنیتی رژیم صهیونیستی را فرو ریخته و این رژیم را در بدترین شرایط با عملیات شجاعانه در کمتر از ۸ ساعت مقامات صهیونیستی را در چنین بهت و ماتمی فرو بردند، ابراز امیدواری می کند که سرزمین پاک فلسطین به زودی آزاد گشته و نماز فتح و پیروزی نهایی با صفوفی از عاشقان حضرت دوست در مسجدالاقصی را به جا آورند.

در این شرایط حساس که دشمنان از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کنند کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، از مردم شریف ایران جهت کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین دعوت می‌کند که هرکس و هر خانواده به پشتیبانی مردم فلسطین هرگونه و هرچه می تواند در اطاعت از فرمان خداوند متعال و پیامبر بزرگ خاتم الانبیاء(ص) که فرمود: «کسی بشنود که مظلومی او را به کمک فرا می‌خواند و به کمک او نشتابد مسلمان نیست». در این شرایط بحرانی به کمک فلسطینیان بشتابیم. و کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری با همکاری نهادها و مؤسسات می‌تواند کمک‌ها را به مردم فلسطین برساند.

شماره حساب کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری:
۰۱۰۹۳۸۰۸۲۳۸۰۰۰(نزد بانک ملی)
شماره حساب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:
۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸(نزد بانک مرکزی)

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری

لینک کوتاه

سوالات و نظرات

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار

اخبار جشنواره «أنا مِن حسین»

کشیش مسیحی: همه ما در زندگی، لحظات کربلایی مخصوص خود را داریم

در همایش "طوفان الاقصی و شهید سلیمانی" در کیش؛

اختری: استقامت مردم غزه “تاریخی و ستودنی” است

دیدار مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشوراء با استاندار قـم

دیدار مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشوراء با استاندار قـم

اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 11

برگزاری نشست نداء الاقصی در جوار ضریح امام رضا(ع)

اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 9

عالم اهل سنت سوریه: سالروز قیام امام حسین(ع) یوم الله است

اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 8

حسینی: تعداد زوار ایرانی اربعین می تواند ۱۵میلیون نفر باشد

اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 26

عکس خبری/ کمیسیون «مراسم و محافل» سومین گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی اربعین

اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 25

عکس خبری/ کمیسیون «کودک و نوجوان» سومین گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی اربعین

اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 23

عکس خبری/ کمیسیون «اهل سنت» سومین گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی اربعین

اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 22

عکس خبری/ کمیسیون «بانوان» سومین گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی اربعین

اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 21

عکس خبری/ کمیسیون «اتباع و ترانزیت» سومین گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی اربعین

اخبار سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین - 20

عکس خبری/ کمیسیون «آموزش» سومین گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی اربعین